VANLIGE SPØRSMÅL
FRAKT
Hva koster frakten?
Kjøp over 699 er helt fraktfrie! Handler du for under 699 kr, er fraktavgiften 69 kr.
Hvor lang tid tar leveringen?
Leveringstiden vår er normalt 2-5 arbeidsdager fra bestillingsdato. Noen ganger kan det dog ta 1-2 dager ekstra p.g.a. forsinkelser hos fraktselskapet, eller om arbeidsmengden er uvanlig stor ved vårt lager.
Hvordan vet jeg at pakken min er kommet frem?
Så snart bestillingen din har ankommet utleveringsstedet, vil du motta en bekreftelse via SMS til det mobilnummeret du oppga ved bestilling.
Hvordan sender dere varene?
I utgangspunktet er det avhengig av varens størrelse.
De aller fleste varer sendes som pakke i postkasse med sporing levert av Bring, hvor du som kunden enten får varen levert i din postkasse eller i butikk, avhengig av om pakken passer i din postkasse. Dersom varen leveres i butikk, får du en bekreftelse på det telefonnummeret du har oppgitt ved bestilling.
Større pakker sendes med servicepakke fra Bring, hvor varen leveres på nærmeste utleveringssted. Man får en bekreftelse på det telefonnummeret man har oppgitt ved bestilling når varen ankommer utleveringsstedet.
Hvordan fungerer fraktalternativet hjemlevering?
Bring gjør et leveringsforsøk direkte til døren din. Dette skjer mellom 17.00-21.00, mandag - fredag. Bring sender en SMS når pakken lastes på transportbilen, og samme dag ringer sjåføren deg cirka 30 minutter innen levering. Er ikke kunden hjemme når Bring forsøker å levere, går pakken til ditt nærmeste utleveringssted
Får jeg et sendingsnummer på bestillingen min?
Ja, du får tilsendt et sendingsnummer på e-post når bestillingen din forlater lageret.
Leverer dere overalt i Norge?
Vi sender ikke til Svalbard.
Bestilling
Hvordan vet jeg at bestillingen min er registrert?
Umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen din, kommer det opp en ny side som sier ”Takk for ditt kjøp!” Der ser du ditt bestillingsnummer og beløpet.
Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse?
Om du har lagt inn en bestilling hos oss og ikke mottatt din ordrebekreftelse, kan årsaken være at du har angitt feil e-postadresse da du la inn bestillingen. Ta kontakt med oss på post@veggenmin.no og spør om vi har en bestilling registrert på deg, så kan vi korrigere e-postadressen din og sende deg en ordrebekreftelse. Det kan også skyldes at bestillingen ikke har gått gjennom, så ta da kontakt med oss før du legger inn en ny bestilling. Dette for å unngå en dobbel bestilling.
Jeg har ikke mottatt bekreftelse på SMS?
Om det har gått 7 dager siden du la inn bestillingen din hos oss, og du ikke har mottatt din bekreftelse på SMS, bør du snarest ta kontakt med oss. Det kan skyldes at mobilnummeret du oppga ved bestillingen f.eks. mangler et tall. Ta kontakt fortest mulig, for pakken blir liggende i bare 14 dager, og vi debiterer 200 kr for uavhentede pakker.
Kan jeg angre på kjøpet mitt?
Du kan angre kjøpet ditt innen 90 dager. Les mer: "Retur og reklamasjoner".
Angrer du på et kjøp før bestillingen din har rukket å forlate lageret vårt, kontakt oss omgående på post@veggenmin.no . Har du lagt inn bestillingen din i løpet av helgen eller etter vår stengetid, kan du sende oss en e-post. Vi kan dog ikke garantere at vi rekker å trekke bestillingen tilbake innen den sendes ut, da lageret vårt er raske til å gjøre klar og pakke bestillinger.
Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?
Bestillingen din blir liggende på utleveringsstedet i 14 dager. For varer som kommer i retur til oss, fordi kunden ikke har tatt i mot eller hentet ut varene, debiterer vi 200 kr. Dette er for å dekke de doble fraktavgiftene (til deg og siden tilbake), samt for vår plukking og pakking av varer.
Bytte/returer
Hvordan går jeg frem om jeg angrer på kjøpet mitt?
Les mer: "Retur og reklamasjoner".
Angrer du på et kjøp før bestillingen din har rukket å forlate lageret vårt, kontakt oss omgående på post@veggenmin.no. Har du lagt inn bestillingen din i løpet av helgen eller etter vår stengetid, kan du sende oss en e-post. Vi kan dog ikke garantere at vi rekker å trekke den tilbake innen bestillingen sendes ut, da lageret vårt er raske til å gjøre klar og pakke bestillinger.
Må jeg betale en avgift for returen min?
Ja, vi tar en returavgift på 79 kr. Les mer her.
Hvordan sender jeg varen tilbake?
Vi sender deg en fraktseddel for retur som du skal benytte. Les mer her om hvordan du returnerer.
Reklamasjoner
Hva gjør jeg om en vare er skadet/feil?
Du sender oss en e-post eller ringer oss, og forteller om feilen. Vi vil gjerne ha et bilde/bilder av skaden eller det du opplever er feil. Send dem til post@veggenmin.no.
Betalingsmåter
Kan jeg betale med kort?
Ja, du kan betale med VISA og Mastercard.
Kjøpet gikk gjennom med faktura som betalingsmåte, kan jeg endre det til kortbetaling i etterkant?
Har du forlatt siden som sier ”Takk for ditt kjøp!”, er kjøpet avsluttet og da kan du dessverre ikke endre betalingsmåte. Ønsker du å makulere bestillingen din og legge inn en ny med riktig betalingsmåte, kontakter du oss omgående på post@veggenmin.no.
Når kommer fakturaen?
Om du savner eller har spørsmål om fakturaen din, kan du ringa Klarna på deres telefonsupport 21 01 89 91. Har du valgt å betale med Klarna faktura, vil fakturaen sendes fra Klarna til deg på e-post. Fakturaen sendes samme dag som vi sender bestillingen din fra vårt lager, eller dagen etter. Har du valgt å betale med Klarna Konto, som innebærer avbetaling, sender Klarna ut en faktura per post måneden etter. Du kan velge om du ønsker å betale alt omgående eller vente. Har du valgt Klarna kampanje-betale i "valgt måned”, sendes fakturaen hjem i postkassen på slutten av den valgte måneden. For eksempel, Klarna kampanje-betale i Oktober, sendes fakturaen hjem i postkassen i slutten av oktober. Om du har betalt med kort og trenger en faktura, kan du sende en e-post til post@veggenmin.no
Produktspørsmål
Kan jeg bestille en poster etter egne mål eller eget motiv?
Det er ikke mulig å bestille våre posters i andre mål enn de som er oppgitt på hjemmesiden. Dessverre trykker vi heller ikke kundens egne motiv.
Hva slags papir trykker dere posterne deres på?
Vi produserer posterne våre på matt 235 gr ubestrøket premium fotopapir. Papiret har lang holdbarhet. Vi har valgt en matt overflate og høy følelse av kvalitet uten refleksjoner.
Hvor finner jeg mer informasjon om produktene deres?
Her finner du produktfakta.
Innlogging
Hvordan logger jeg meg inn på Veggenmin.no?
Man trenger ikke å logge seg inn på veggenmin.no, man handler uten bruker :)
Kjøpsvilkår
Hva er kjøpsvilkårene deres?
Våre kjøpsvilkår.